برند-لاکچریا
برند لاکچریا
لباس-و-پوشاک؛-راهنمای-خرید-انواع-لباس-مردانه،-زنانه-و-بچه-گانه

هر آنچه باید در مورد خرید لباس و پوشاک دانست!

ظاهر شیک و باکلاس هر فرد تا حد زیادی در گرو لباس و پوشاک انتخابی افراد می باشد بنابراین در انتخاب لباس برای خرید علاوه بر قیمت، بایستی به استایل و هارمونی آن با دیگر لباس ها و اکسسوری ها دقت کرد. با اینکه لباس مردانه نسبت به لباس های زنانه و بچه گانه از تنوع کمتری برخوردار است اما همانند بانوان و کودکان، مردان نیز به سبک پوشش خود اهمیت بسزایی قائل هستند. اهمیت پوشش و استایل تا حدی است که یک ضرب المثل ترکی اینگونه به ان اشاره می کند “گوزلیک اون دی، دوکوزی دن دی” که به معنی اگر زیبایی کامل 10 امتیاز باشد، 9 امتیاز آن مربوط به لباس است.

انواع لباس و پوشاک بر اساس کاربرد

بی تردید سبک و استایل لباس پوشیدن هر فرد، اولین جنبه های شخصیت او را در معرض دید قرار می دهد. به عبارتی می توان گفت که نگرش و ذهنیت اولیه در مورد هر شخص بر اساس سبک پوشش شکل می گیرد. معمولا به تن داشتن لباس شیک و مناسب موجب بالا رفتن اعتماد به نفس در ارتباط با دیگران می شود؛ بنابراین در زمان خرید و انتخاب لباس بایستی دقت و توجه ویژه ای به خرج داد. بسته به نوع موقعیت، سبک لباس و پوشاک نیز می تواند متفاوت باشد اما در هر صورت بایستی راحتی و ظاهر آراسته خود را در اولویت قرار داد. در ادامه شما را با انواع لباس و پوشاک بر حسب کاربرد آنها آشنا می کنیم.

  • لباس زیر
  • لباس راحتی یا خانگی
  • لباس مجلسی و نیمه مجلسی

تنوع در لباس زیر

جنس و کیفیت لباس زیر به دلیل ارتباط مستقیم با پوست، در سلامت پوست و بهداشت فردی نقش بسزایی دارد. غالبا آن دسته از لباس های زیر که جنس نخی دارند به دلیل نرم و راحت بودن، عدم آلرژی و حساسیت از طرفداران بیشتری در بازار برخوردار هستند. توجه به سایز لباس زیر نیز مهم است، چرا که پوشیدن لباس های زیر نامناسب و تنگ ممکن است منجر به عفونت و حساسیت های پوستی شود. لباس زیر بر اساس جنسیت و تنوع به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند.

لباس زیر زنانه

از جمله پوشش های ملزوم و واجب بانوان می توان به لباس زیر زنانه اشاره نمود که در انواع و مدل های گوناگون در بازار وجود دارند و شامل موارد زیر هستند:

لباس زیر زنانه

لباس زیر مردانه

به طور کلی لباس های زیر مردانه و پسرانه بر اساس کاربرد، تنوع رنگ و مدل به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند که عبارتند از:

لباس زیر مردانه

لباس زیر بچه گانه

همانند بزرگسالان، لباس های زیر بچه گانه نیز به دسته های مختلف تقسیم بندی می شوند که به دلیل حساس و لطیف بودن پوست آنها باید دقت و وسواس فراوانی به هنگام انتخاب به خرج داد. از انواع لباس زیر کودکان و نوزادان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

لباس زیر بچگانه

پوشاک و لباس راحتی (خانگی)

برخلاف باور بسیاری از مردم، انتخاب و خرید لباس خانگی یا راحتی به اندازه لباس های بیرون و مجلسی مهم است. به طوری که در عین بهره مندی از ظاهر شکیل با پوشیدن آن بایستی احساس راحتی و خوشایندی به شما دست بدهد. در این راستا توجه به سایز لباس، رنگ، جنس و الیاف پارچه به هنگام خرید لباس راحتی از مواردی است که نباید از کنار آنها بی تفاوت رد شد. حال در ادامه بسته به جنسیت، تنوع لباس های راحتی را به شما معرفی می کنیم.

لباس راحتی زنانه

مطابق با فصول سال، جنس و مدل انواع لباس زنانه و دخترانه نیز دارای تفاوت هایی باهم هستند که در زمان خرید بایستی مورد توجه قرار گیرند. به طور کلی تنوع لباس های راحتی زنانه شامل موارد زیر هستند:

لباس راحتی زنانه

لباس راحتی بچه گانه

پوشاک و لباس های راحتی بچه گانه در رنگ و مدل های زیبا و متنوع در بازار به فروش می رسند که جنس آنها اهمیت فراوانی در تامین راحتی کودک دلبند شما دارد. انواع لباس های راحتی دخترانه و پسرانه عبارتند از:

لباس راحتی بچه گانه

 

لباس راحتی مردانه

اگرچه تنوع لباس راحتی مردانه در مقایسه با زنانه و بچه گانه کمتر است اما در انتخاب آنها جنس نرم و لطیف پارچه اهمیت ویژه دارد. از انواع لباس راحتی مردانه و پسرانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لباس راحتی مردانه

انواع لباس مجلسی و نیمه مجلسی

بسته به موقعیت و نوع مجلس، هر مهمانی لباس مخصوص به خود را می طلبد. برای مثال نمی توان لباس مناسب مجالس عروسی را در مجالس ترحیم پوشید. سبک دوخت لباس های مجلسی در کنار کیفیت پارچه و زیبایی طرح آن، منجر به درخشندگی هر فرد در مهمانی می شود و نگاه ها را به سمت او جلب می نماید.

به طور کلی لباس های رسمی طور به دو دسته لباس مجلسی و لباس نیمه مجلسی دسته بندی می شوند که متناسب با سبک هر مجلس، وجود هر دوی آنها در هر کمد لباسی الزامی است. حال در ادامه شما را با برخی از لباس هاس مجلسی و نیمه مجلسی زنانه، دخترانه و بچه گانه آشنا می کنیم.

لباس مجلسی و نیمه مجلسی زنانه

شیک پوشی برای هر خانمی چه در مهمانی های رسمی و چه دورهمی های دوستانه اهمیت ویژه دارد. به همین دلیل گشت و گذار در اینترنت و بررسی مدل لباس ها از تفریحات مورد علاقه خانم ها و دختران خوش پوش به شمار می رود. از انواع لباس مجلسی دخترانه و زنانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مانتو مجلسی زنانه
  • تونیک زنانه
  • بادی زنانه و دخترانه
  • شومیز زنانه
  • تیشرت مجلسی و نیمه مجلسی زنانه
  • بلوز زنانه
  • پیراهن زنانه و دخترانه
  • و…

لباس مجلسی و نیمه مجلسی زنانه

لباس مجلسی و نیمه مجلسی بچه گانه

تنوع لباس های بچه گانه (دخترانه و پسرانه) همانند لباس های بزرگسالان، امروزه در بازار فراوان است و می توانید متناسب با هر سبک مجلس و مهمانی، پوشش مناسبی را برای دلبندتان انتخاب نمایید. از انواع لباس مجلسی و نیمه مجلسی بچه گانه می توان موارد زیر را نام برد:

  • سارافون و پیراهن بچه گانه
  • ست بلوز، تیشرت و شلوار مجلسی بچگانه
  • بلوز و تیشرت نیمه مجلسی بچه گانه
  • شلوار و شلوارک بچگانه
  • و…

تیشرت-بچه-گانه

استایل های پرطرفدار لباس در دنیای مد

دنیای مد و فشن دائما در حال تغییر و تحول است و هر ساله سبک و استایل های مختلفی از سوی استایلیت های معروف دنیا در جامعه رواج می یابد. در بین استایل های مختلف دنیا، برخی از سبک های لباس پوشیدن از قوانین خاصی پیروی می کنند که به هر یک از آنها یک استایل می گویند. آشنایی با استایل های گوناگون دنیا باعث می شود که بتوانیم سبک پوشش خود را بهتر و دقیق تر و متناسب با پسند و سلیقه خود انتخاب نماییم. انواع استایل های پرطرفدار دنیا عبارتند از:

استایل های پرطرفدار در لباس و پوشاک

  • استایل اسپرت یا ورزشی (sport style)
  • وینتیج (vintage style)
  • کلاسیک (classic style)
  • کژوال (casual style)
  • هیپ هاپ (hip hop style)
  • الگانت (elegance style)
  • گرانج (grunge style)
  • بوهمین (bohemian style)
  • تامبوی (tomboy style)
  • پانک (punk style)
  • مینیمال (minimalism style)
  • و…

همانطور که می بینید؛ تنوع استایل ها در دنیای مد و فشن فراوان است و ما برخی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین این استایل ها در بین جوانان را به شما معرفی کردیم. هر کدام از این استایل ها را می توانید در بین انواع لباس زنانه و دخترانه، لباس مردانه و پسرانه و همچنین لباس بچه گانه مشاهده نمایید و مطابق با پسند و سلیقه خود به خرید آنها اقدام کنید.

پارچه های لباس و جنس آنها

هویت و کاربرد یک لباس را تا حد زیادی می توان به جنس پارچه آن ربط داد. به عبارتی می توان گفت در کنار فاکتورهایی مثل طرح، مدل و نحوه دوخت لباس، جنس پارچه آن نیز برای هر خریدار مهم می باشد و بر این اساس، موقعیت استفاده از هر لباس را مشخص می نماید. شایان ذکر است؛ برخی افراد به دلیل عدم شناخت و آگاهی از انواع مختلف پارچه های لباس، هنگام خرید اینترنتی دچار مشکل می شوند و با اینکه مدل لباس بسیار باب میلشان می باشد؛ بدون لمس پارچه آن نمی توانند خرید خود را قطعی کنند.

انتخاب جنس پارچه برای لباس و پوشاک

حال برای رفع چنین مشکلاتی در زمان خرید آنلاین لباس، شناخت انواع پارچه های لباس زنانه و دخترانه، مردانه و بچه گانه اهمیت ویژه ای دارد و خرید لباس را بدون نیاز به لمس پارچه آن، سهل و آسان می کند. اگرچه تنوع پارچه ها فراوان است اما از برخی آنها می توان به پارچه لی، کتان، نخی، مخمل، چرم، ویسکوز، ساتن، لینن، کنف، پشم، پنبه، جیر و… اشاره نمود که در این میان استفاده از لباس های نخی راحتی برای فواصل گرم سال در بین عموم بسیار محبوب و مورد پسند است.

تاثیر رنگ لباس و پوشاک در استایل

رنگ شناسی لباس و پوشاک، فاکتوری بسزا در استایلینگ و طراحی لباس به شمار می رود. از آنجایی که هر کدام از رنگ ها دارای انرژی خاصی هستند و می توانند در احساسات و روحیات تاثیرگذار باشند؛ بنابراین بایستی در هنگام انتخاب، دقت فراوانی به خرج داد. اهمیت رنگ لباس انتخابی به قدری مهم است که حتی اگر لباس شما از طرح شیک و زیبایی برخوردار باشد اما رنگبندی آن مناسب و چشم نواز نباشد؛ نمی تواند آنطور که باید جذاب و دلپذیر به نظر برسد.

تاثیر رنگ لباس و پوشاک در استایل

در زمان انتخاب رنگ لباس فاکتورهایی همچون کنتراست رنگی و تناسب آن با رنگ پوست، سن، توجه به فرم بدن و فصل سال، جنسیت و… بسیار حائز اهمیت می باشند. برای مثال هنگام خرید لباس بچه گانه بهتر است لباس هایی با رنگ شاد انتخاب کرد تا در روحیه آنها تاثیر منفی به جای نگذارد. همچنین به هنگام خرید لباس زنانه و لباس مردانه نیز موقعیت اجتماعی تا حد زیادی در تعیین رنگ انتخابی لباس تاثیر ویژه دارد. مثلا در کشور ما معمولا رسم بر این است که خانم ها و آقایان در مجالس ترحیم لباس مشکی به تن کنند.

معروف ترین و بهترین برندهای لباس ایرانی و خارجی

مارک ها و برند های متنوعی در حیطه لباس و پوشاک در بازار وجود دارند که بسته به کیفیت، کشور تولیدی و میزان موفقیت و معروفیت از نرخ و قیمت های مختلفی نیز برخوردار هستند. اگرچه تنوع برندهای پوشاک در دنیا بسیار زیاد است اما در بازار ایران معمولا لباس و پوشاک به سه دسته اجناس خارجی، ترک و ایرانی تقسیم بندی می شود که در این میان اجناس ترک و خارجی به دلیل برخورداری از جنس مرغوب و با دوام و خوش دوخت بودن، طرفداران بسیاری دارند. حال جهت آشنایی بیشتر شما در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

برند لباس و پوشاک

لباس و پوشاک خارجی

از دید اغلب مردم بهترین و باکیفیت ترین پوشاک ها و لباس های زنانه، مردانه و بچه گانه از برندهای خارجی هستند. البته اکثر برندهای پوشاک خارجی در ایران، چینی می باشند که به دلیل مقرون به صرفه تر بودن واردات آنها می باشد. برخی از معروف ترین و محبوب ترین برندهای خارجی پوشاک در ایران عبارتند از:

  • زارا (zara)
  • گوچی (gucci)
  • ام جی (MJ)
  • اچ اند ام (H&M)
  • و…

پوشاک ایرانی

با توجه به رقابت حاکم در میان بازارهای داخلی و جهانی، امروزه بسیاری از برندهای ایرانی نهایت تلاش خود را در جهت برندسازی محصولات خود می کنند تا بتوانند اجناس خود را در بازار داخلی و بین المللی عرضه نمایند. اگرچه در گذشته اجناس ایرانی از کیفیت مناسبی برخوردار نبودند اما امروزه به طرز قابل توجهی کیفیت آنها افزایش یافته و از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند از پرطرفدار ترین برندهای پوشاک زنانه و دخترانه، مردانه و پسرانه و همچنین بچه گانه ایرانی می توان موارد زیر را نام برد:

  • هپی لند (happy land)
  • آفاق (afag)
  • آلاگل (alaagol)
  • برگ سبز (barge sabz)
  • و…

اجناس ترک

همانطور که می دانید؛ لباس و پوشاک های برند ترک در بازار ایران از خواهان بسیاری برخوردار است که از دلایل آن می توان به کیفیت دوخت آنها و پارچه مرغوب و بادوام آنها اشاره نمود. از آنجایی که کیفیت پارچه تولیدات ترکیه در حد عالی است حتی بسیاری از مارک های پوشاک اروپایی نیز بیشتر تولیدات خود را در ترکیه انجام می دهند. برخی از محبوب ترین مارک های پوشاک ترک در ایران عبارتند از:

  • ماوی (mavi)
  • کوتون (koton)
  • دفاکتو (defacto)
  • ال سی وایکیکی (lc wikiki)
  • دریمد (derimod)
  • و…

عوامل تاثیرگذار در قیمت لباس و پوشاک

فاکتورها و عوامل گوناگونی در قیمت گذاری انواع لباس و پوشاک دخیل هستند که از پراهمیت ترین آن ها می توان به میزان عرضه و تقاضا، قیمت گذاری رقبا بر روی پوشاک، بهای تمام شده هر لباس، جنس پارچه، سایز لباس و… بستگی دارد. با توجه به نوسانات اقتصادی در ایران، قیمت تمامی اجناس از جمله لباس و پوشاک نیز در ایران روز به روز در حال افزایش می باشد. در این راستا شایان ذکر است که آن دسته از پوشاکی که متعلق به تولیدات داخلی است در مقایسه با لباس و پوشاک برندهای خارجی از قیمت مناسب تری برخوردار هستند.

عوامل تاثیرگذار در قیمت لباس و پوشاک

اگرچه در بسیاری از موارد پوشاک مرغوب و با کیفیت، قیمت بالاتری نیز دارند اما همیشه هم نمی توان گفت که این مورد صحیح است، چرا که لباس های بسیاری نیز در بازار یافت می شوند که در کنار برخورداری از قیمت مناسب، دارای جنس و کیفیت عالی نیز می باشند. با توجه به اینکه امروزه مشغله های کاری زیاد است و نمی توان در هر زمان برای خرید پوشاک مورد نیاز به بازار مراجعه نمود؛ فروشگاه های اینترنتی زیادی وجود دارد که به راحتی می توانید متناسب با پسند و سلیقه خود و در هر رنج قیمت، لباس مورد نیاز خود را پیدا کنید.

5 قانون مهم در خرید لباس و پوشاک به صورت آنلاین

اقدام به خرید اینترنتی لباس و پوشاک مزایای و منافع وافری با خود به همراه دارد که از جمله آنها می توان به صرفه جویی در زمان و هزینه ها اشاره کرد. با انجام خرید اینترنتی دیگر نیاز نیست که ساعت ها در بازار و بین فروشگاه های مختلف بگردید و با دسترسی به یک گوشی هوشمند یا کامپیوتر و با چمد کلیک ساده می توانید به تمامی فروشگاه های لباس موجود در تمامی نقاط ایران و سراسر دنیا دسترسی داشته و در هر ساعتی از شبانه روز، خرید پوشاک مورد نیاز خود را انجام دهید.

فروشگاه لباس

علاوه بر مزایای ذکر شده به این نکته توجه نمایید که عدم آگاهی از اصول صحیح خرید اینترنتی، ممکن است شما را به خرید مطلوب و مورد نظر خود نرساند. به همین دلیل پیشنهاد می شود که پیش از خرید اینترنتی لباس و پوشاک، با نکات و اصول مهم در این زمینه اطلاع پیدا کنید. از جمله مهم ترین این موارد عبارتند از:

  • توجه به جنس و پارچه لباس
  • بررسی سایز دقیق لباس
  • خرید از فروشگاه های معتبر
  • توجه به نظرات کاربران
  • مطالعه با دقت توضیحات سایت
  • و…

شاید در میان تمامی این موارد بتوان گفت که مراجعه به فروشگاه های معتبر، شرط اول و اصلی خرید اینترنتی مطمئن است. در این راستا فروشگاه های اینترنتی پوشاک مطمئن و معتبری نظیر فروشگاه آنلاین لاکچریا در ایران وجود دارد که تمامی اجناس موجود در این وبسایت از پارچه های اعلا و بادوام همراه با دوخت عالی هستند. با خرید لباس ارزان و باکیفیت مردانه، زنانه و بچه گانه از فروشگاه اینترنتی لاکچریا می توانید در هر فصلی از سال، استایل شیک و زیبای خود و خانواده تان را تضمین کنید.

اگر جزو افرادی هستید که به دلیل مشغله کاری فراوان، برای خرید لباس و پوشاک به صورت حضوری فرصت کافی ندارید؛ انجام خرید اینترنتی بهترین و مناسب ترین گرینه برای شما می باشد. البته با توجه به وجود کلاهبرداری های فراوان در بستر اینترنت نمی توان به هر فروشگاه اینترنتی پوشاک اعتماد کرد.

در این راستا فروشگاه های معتبر و مطمئنی مانند فروشگاه آنلاین لاکچریا در ایران وجود دارد که با برخورداری از کادر مجرب و با تجربه و سابقه چندین سال فروش لباس زنانه، لباس مردانه و لباس بچه گانه، بهترین و مرغوب ترین اجناس را در اختیار شما عزیزان لاکچری پسند و خوش سلیقه قرار می دهد. علاوه بر مزایای فوق، قیمت انواع لباس و پوشاک در لاکچریا، مقرون به صرفه تر می باشد و با جیب خانواده های ایرانی سنخیت بیشتری دارد.

فهرست مطالب

مانتو جلو باز عبایی شانتون

845.000 تومان895.000 تومان

ست-شلوار-و-مانتوی-اداری-لنین

قیمت اصلی 947.000 تومان بود.قیمت فعلی 907.000 تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *