برند-لاکچریا
برند لاکچریا

همکار ما شوید!

تولیدی و فروشگاه لاکچریا که در زمینه تولید و فروش انواع لباس مجلسی و خانگی و راحتی و لباس زیر زنانه و مردانه و بچه گانه؛ فعالیت دارد جهت افزایش فروش خود به تعداد محدودی بازاریاب جهت همکاری نیاز دارد. علاقمندان به همکاری در این زمینه می توانند با یکی از دو روش تماس با شماره موبایل و یا ارسال پیام با استفاده از فرم زیر با مدیر فروش در ارتباط باشند.

لطفا قبل از تماس شرایط همکاری به عنوان بازاریاب را خوب مطالع نمایید، تا با اطلاعات کامل و اطلاع از شرایط با اگاهی بیشتر اقدام به همکاری کنید.

شرایط همکاری

تنها شرط همکار شدن ما با شما عقد قرارداد با ما می باشد، این سخن به این معنی است که ما برای بازاریابهای خو هیچ تخصصی را درنظر نگرفته ایم و به این باور هستیم که بازاریابی یک هنر است و نیاز به مدرک خاصی ندارد.

روش های بازاریابی

ما روش خاصی را برای بازاریابی به شما پیشنهاد نمی دهیم و شما می توانید با استفاده از یکی از روش های زیر اقدام به بازاریابی کنید.

  • راه اندازی پیج انیستاگرامی 
  • تبلیغات در پیج خودتان
  • راه اندازی سایت افیلیت
  • تبلیغات تلفنی
  • تبلیغات ایمیلی
  • بازاریابی حضوری

همانطور که متوجه شدید هیچ  محدودیتی در روش بازاریابی برای شما وجود ندارد و شما حتی می توانید در کنار بازاریابی محصولات دیگر محصولات ما را نیز معرفی و ارائه دهید.

میزان سود شما از بازاریابی

نحوه درامد شما از بازاریابی می تواند یکی از روشهای زیر باشد که به انتخاب شما هنگام عقدقرارداد مشخص می شود.

روش فروش محصولات بصورت مستقل

در این روش شما می توانید محصولاتی که در سایت موجودی دارند را به هر قیمتی که دوست دارید در سایت و یا پیج خود بفروش برسانید و سپس از سایت خرید کرده و آدرس خریدار اصلی را بزنید و در قسمت توضیحات کد بازاریابی خود را درج کنید. لاکچریا در این صورت محصول شما را به آدرس خریدار فرستاده و شماره تماس فرستنده را شماره شما و همچنین عنوان فرستنده را برند شما درج خواهد کرد.

 

روش فروش با اخذ پورسانت

بازاریاب در این روش به ازای هر خریدی که انجام می دهد 5 درصد از کل مبلغ (بدون هزینه ارسال) را به عنوان پورسانت به عنوان دستمزد بازاریابی کسب خواهند نمود. لازم به ذکر است 5 درصد در شرایط عادی می باشد و احتمال دارد این درصد در برخی موارد افزایش و یا کاهش یابد، اما ما قبلا به بازاریابها اعلام خواهیم نمود که درصد بازاریابی چه میزان می باشد. (در برخی از ایام که در سایت اقدام به فروش با کد تخفیف برای همه انجام می شود این درصد کاهش یافته و در اواخر فصول این درصد افزایش خواهد یافت.)

دستمزد از بابت بازاریابی عمده

اگر شما توانایی بازاریابی خرید عمده را دارید در این صورت می توانید برای سفارشات عمده ای که بازاریابی می کنید مبلغی را از بابت معرفی خریدار عمده اخذ نمایید. این مبلغ به میزان خرید و نوع لباس بستگی دارد. در این نوع بازاریابی شما می توانید مستقیما با مدیر فروش در تماس بوده و برای هر مورد میزان درآمد خود را مطلع شوید. 

حاشیه-مورنگ-1.png

تماس با مدیر فروش جهت بازاریابی

حاشیه-مورنگ-1.png

سوالات متداول

میزان فروش ماهانه شما در میزان درصد و یا ادامه همکاری ما با شما تاثیری ندارد، اما اگر میزان فروش شما از حد نرمال بیشتر باشد در این صورت مبلغی به عنوان تشویقی برای شما بصورت کد تخفیف تعلق خوماهد گرفت.

مبلغ درآمد شما بصورت ماهانه و در صورتی که حداقل به 100 هزار تومان برسد به حساب شما واریز خواهد شد. همچنین شما می توانید یک مرتبه در هر ماه قبل از آخر ماه درآمد خود را بصورت کد تخفیف درخواست کنید و در خرید بعدی از آن استفاده کنید.

اگر پورسانت شما مبلغ 1 میلیون تومان را رد کرده باشد هر لحظه بدون محدودیت زمانی می توانید درخواست واریز کنید . طی 24 ساعت مبلغ به حساب شما واریز خواهد شد.

هر کد بازاریابی فقط می تواند یک روش را برای بازاریابی انتخاب کند و در صورتی که تمایل به فعالیت به چند روش مختلف را دارید باید کدهای متفاوت ایجاد شود، بعارتی باید قراردادهای جداگانه منعقد شود.

قرارداد بصورت ایمیلی و یا بصورت پیام در پیام رسان می باشد و هیچ نیازی به حضور فیزیکی نیست.

میزان درآمد چون ثابت نبوده و بصورت درصدی می باشد، پس نمی توان هیچ گونه محدوده ای برای درآمد اعلام کرد. اما بصورت تجربی و بر اساس پورسانتهای واریز شده برای بازاریابان تقریبا از 500 هزار تومان تا 25 میلیون تومان متغییر است.