برند-لاکچریا
برند لاکچریا

وب سایت فروشگاه و تولیدی لاکچریا

فروشگاه لاکچریا که در زمینه لباس زیر و راحتی فعالیت دارد، با ارائه بهترین و باکیفیت ترین محصولات برند های معروف ایرانی، خارجی و به ویژه ترک، با قیمت بسیار مناسب سعی می کند رضایت مشتریان را جلب کند. مجموعه این فروشگاه رضایت مندی مشتریان را به هر هدف دیگری ترجیح می دهند و به همین منظور همواره مشتاق شنیدن انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان هستند.  

حاشیه-مورنگ-1.png

با ما در تماس باشید

حاشیه-مورنگ-پایین

فرم پیگیری سفارشات

فرم درخواست همکاری

حاشیه-مورنگ-1.png

سوالات متداول

اگر میزان خرید شما از حد نصاب تعریف شده در سایت که برای سال 1402 برابر با 400هزار تومان در نظر گرفته شده است، بیشتر باشد در این صورت هزینه ارسال برای شما رایگان محسوب خواهد شد.

در حال حاضر انبار فروشگاه فقط در بناب بوده و به همین منظور اشخاصی که تمایل ندارند اجناس آنها با پست ارسال شود می توانند با هماهنگی اولیه بصورت حضوری از انبار محصول خود را دریافت کنند.

تمامی اجناس ارائه شده در لاکچریا از تولیدی های معتبر و برندهای شناخته شده می باشد و در صورتی که کاربران جنسی را خریداری کنند و آن کالا با مشخصات درج شده در سایت همخوانی نداشته باشد بدون هیچ قید و شرطی کالا مرجوعی اعلام شده و وجه خریدار بطور کامل عودت داده می شود.

لاکچریا هم در زمینه تولید و هم در زمینه بازار یابی از علاقمندان دعوت به همکاری می کند، برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد بهتر است به صفحه همکاری با لاکچریا که در منو درج شده است مراجعه نمایید.